poniedziałek, 26 listopada 2012

łańcuszek . wyróżnienie od Sarenzir


dostałam zestaw pytań:

1. Daleka podróż samochodem czy pociągiem?

to zależy. jeśli do wyboru mam pkp to wybieram samochód, jeśli natomiast kolej cywilizowaną - zdecydowanie kolej

2. Wchód czy  Zachód - co bardziej fascynuje Cię podróżniczo?

i wschód (Syberia, wschód bliski i daleki, Japonia, Nowa Zelandia i Australia), ale też zachód (Stany i Kanada - bez Ameryki Południowej, Bawaria, Dolina Loary, Hiszpania)

3. Historia czy fantastyka naukowa?

zdecydowanie fantastyka

4. Lew czy tygrys?

tigr, najlepiej syberyjski

5. Naturoterapia czy medycyna tradycyjna?

tradycyjna, konwencjonalna, big pharma. (dużo jej zawdzięczam)

6. Kolacja w klimatycznej knajpce czy grill w ogródku ?

zależy od nastroju

7. Filharmonia i koncert ulubionego kompozytora  czy koncert na stadionie ulubionego zespołu?

Koncert stadionowy

8. Feeria barw czy stonowana kolorystycznie kompozycja ?

im więcej, tym lepiej - ale wszystko jest zależne od mojego nastroju

9  Terenówka czy auto sportowe?

terenówka

10. Urlop w kurorcie czy wycieczka objazdowa?

ani jedno, ani drugie :] tanie linie i tanie hostele w ciekawych miejscach. nie lubię turystyki zorganizowanej

11. Bardziej perfekcyjna pani domu czy bardziej bałaganiara ?

patologiczna bałaganiara, której celem jest być boginią w kuchni

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci za odpowiedzi i wzięcie udziału w zabawie :) Z przyjemnością je czytałam i poznawałam kawałek Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń